Om webbplatsen

Valtorps IFs webbplats är tänkt att vara ett skyltfönster utåt. Här presenteras klubben på ett modernt och tilltalande sätt. Förutom klubbens egna sidor har varje lag sin egna lilla sajt. Här finner besökaren all intressesant information om det aktuella laget, som exempelvis spelare, matcher och nyheter

Webbläsare

Vår webbplats fungerar bäst med modernare versioner av de vanligaste webbläsarna. Vi rekommenderar:
  • Microsoft Internet Explorer 7, eller senare
  • Firefox 3, eller senare

Uppgradera din webbläsare
Det är gratis att ladda hem den senaste versionen av webbläsaren. För bästa webbsurfande och säkerhet rekommenderar vi att alltid ha sin webbläsare uppgraderad till den senaste versionen. Klicka på någon av länkarna nedan och följ instruktionerna för hur du uppgraderar din webbläsare:

Skärmstorlek

Webbplatsen är anpassad för att rymmas på en skärm med en upplösning på minst 1024x768 pixlar.

Utvecklad av

Webbplatsen är utvecklad av företagen Nikk Webbyrå och Olausson Group. Webbplatsen bygger helt och hållet på publiceringssystemet JO Admin. Det är ett internetbaserat publiceringssystem där administratörer inom klubben kan ändra allt innehåll direkt via webbläsaren. Ett mycket lätt och användarvänligt system som även passar den lite mer oerfarne datoranvändaren.

Nästa A-lagsmatch (Herr)