Herrlaget utslaget ur KM
Publicerad: 2009.01.03
Herrlaget förlorade alla tre matcherna i KM.
Kinnarp/Slutarp 0-2, Floby 3-4 och Stenstorp 1-4.
Målen gjordes av Avan Amedi, Tommy Andersson, Johan Olausson och Jörgen Bäck.
Det är bara att ta nya tag till BIK-cupen nästa lördag.
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



