VM i Pingis
Publicerad: 2009.12.05
Valtorpsmästerskapen i pingis skall återtas efter ett antal års frånvaro.
Valtorpsmästerskapen i pingis skall återtas efter ett antal års frånvaro. Detta kommer att ske den 19/12 i Odenhallens pingislokal kl 14-17. Anmälan behövs ej att göras men var där i tid så lottning mm kan gå snabbt. Detta gäller både dam och herr gammal som ung. Vi får se om det blir en dam och en herr turnering eller om vi kommer att slå ihop till en stor beror på antalet deltagare ur varje kategori. Sprid detta vidare till alla Vifare.
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



