Träningsläger i Ronneby
Publicerad: 2007.02.22
Den 27-29 juli så ska vi åka på träningsläger till Ronneby. Det kostar inget att åka med, men man måste ha gjort minst 50% av träningarna för att få åka med!
Preliminär anmälan till Jocke Gabrielsson på träningen på måndag!
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



