2:a i gruppspelet i Futsal-DM
Publicerad: 2006.11.26

Valtorp spelade under söndagseftermiddagen gruppspel i inomhus-DM i Futsal.
I första matchen ställdes man mot Arentorp. Efter en bra genomförd match vann Valtorp med 2-0 efter mål av Johan Olausson och Calle Steen.
I andra matchen besegrades Hörnebor komfortabelt med 4-0 efter mål av Calle Steen, Markus Hante, Johan Olausson och Jens Eklund.
Sista matchen som belv en ren gruppfinal så mötte Valtorp Lidköpings IF. Lidköping var dock numret större och vann med 4-2. Valtorps mål gjordes av Calle Steen och Tommy Andersson.
Skytteliga Valtorp:
Calle Steen 3
Johan Olausson 2
Jens Eklund 1
Markus Hante 1
Tommy Andersson 1
--> Bästa spelaren under dagen var målvakten Niklas Andersson som storspelade hela gruppspelet
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



