B-laget
Publicerad: 2007.09.30
B-laget spelade sin sista match idag, tyvärr förlorade vi med 3-2 mot Väring. En hel del tunga ben och huvuden idag. Alla spelare skall dock ha en eloge för att ni försökte. Valtorps bäste spelare för dagen var Adam Svensson, som fick spela forward och lyckades göra mål. Tjingan stod för matchena delikatess med en fint knorrad frispark in i mål. Rena samban på den! Vi slutar nånstans i mitten av tabellen vilket får vara godkänt, vi har stundtals spelat fin fotboll i många av matcherna. Så alla spelare som spelat i B-laget tack för i år!
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



