ODENCUP
Publicerad: 2007.11.11
Alla F17 och P19 som skall vara med i Odencup skall ta med sig 200kr till de närmsta träningarna och ge ledarna övrigt står Valtorp för resten. OBS Johan Freiberg betalar 650kr. INGEN BETALNING INGET SPEL.
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



