Spelarmöte på Brovalla
Publicerad: 2007.11.30
Söndagen den 9 december kommer det att vara ett spelarmöte på Brovalla. Kl 16.00 startar mötet och de som vill kan träna inomhus i GD-hallen kl.18.30. Jag har lagt mötet på en söndag för att alla som jobbar skift skall kunna medverka. Sprid denna information till alla spelare. Mötet är viktigt inför 2008. Ni kommer att få ett träningsprogram för våren.
Meddela mig om ni inte kan komma på telnr:070-52 37 242
Mvh
Joakim G
Fler nyheter
- Matchreferat efter Valtorps IF-Gånghester/Målsryd
- Obs ändrad matchdag och spelplats
- Matchreferat Tomtens IF-Valtorps IF 2-1
- Tomtens IF-Valtorps IF
- Brovalla camp 2026
- Matchreferat Valtorps IF-Dardania IF 2-3
- Valtorps IF-Dardania IF
- Seriens första seger och trepoängare
- Borgunda IK-Valtorps IF
- Hemmapremiär och derby



